Produkty:
-120 godzin zajęć dla 28 uczniów (15 chł. i 13 dz.) ze specyficznymi trudnościami
w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji;
-120 godzin zajęć dla 25 uczniów (14 chł. i 11 dz.) z trudnościami w zdobywaniu
umiejętności matematycznych;
-120 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej dla 64 uczniów (25chł. i 39 dz.) z wadami postawy;
-120 godzin zajęć logopedycznych dla 34 uczniów (17 chł. i 17 dz.) z wadami wymowy ;
-120 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych
(zajęcia matematyczne) dla 37 uczniów (14 chł. i 23 dz.).
Rezultaty miękkie:
1.zwiększenie umiejętności szkolnych u 28 uczniów (15chł. i 13 dz.) posiadających specyficzne trudności w nauce czytania i pisania, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji;
2.zwiększenie umiejętności szkolnych u 25 uczniów (14 chł. i 11 dz.) z zakresu trudności
w zdobywaniu umiejętności matematycznych;
3.poprawa jakości i efektywności oddziaływań terapeutycznych u 64 uczniów (25 chł. i 39 dz.)
z zakresu korekcji wad postawy;
4.poprawa efektywności i oddziaływań terapeutycznych u 34 uczniów (17 ucz. i 17 dz.)
z zakresu korekcji wad wymowy;
5.wzrost wiedzy, umiejętności i zainteresowań u 37 uczniów (14 chł. i 23 dz.) klas I – III
z zakresu nauk matematycznych.
Rezultaty twarde:
- poprawa efektywności kształcenia 94 uczniów i uczennic Zespołu Szkolno – Przedszkolnego
im. KEN w Bardzie z Filią w Przyłęku;
- skuteczna i efektywna realizacja nowej podstawy programowej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym im. KEN w Bardzie z Filią w Przyłęku.
Wartością dodaną projektu jest zdobycie przez organ prowadzący Zespół Szkolno – Przedszkolny im. KEN w Bardzie z Filią w Przyłęku – Gminę Bardo nowego doświadczenia w realizacji kompleksowego, horyzontalnego projektu systemowego obejmującego wsparciem podległą mu szkołę.