Cel główny:
Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I – III w Gminie Bardo oraz stymulację uczniów zdolnych w celu pogłębienia wiedzy i zdolności oraz zdobycia nowych umiejętności.
Cele szczegółowe:
- Zapewnienie 28 uczniom ( 12,60% chł. i 10, 92% dz.) zajęć z terapii pedagogicznej dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji;
- Organizację dla 25 uczniów (11,76% chł. i 9,24% dz.) zajęć z zakresu terapii pedagogicznej dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych;
- Poprawę stanu ortopedycznego u 64 uczniów (21% chł. i 32,77% dz.) poprzez organizację zajęć z gimnastyki korekcyjnej;
- Korekcje wad wymowy u 34 uczniów (14,28% chł. i 14,28% dz.) poprzez zapewnienie tej grupie zajęć z logopedą;
- Poszerzenie wiedzy i zainteresowań oraz zdobycie nowych umiejętności u 37 uczniów (11,76% chł. i 19,33% dz.) w ramach zajęć z matematyki dla uczniów zdolnych;
- Zwiększenie dostępności i podniesienie jakości wsparcia i pomocy pedagogicznej udzielanej
przez Zespół Szkolno – Przedszkolny im. Komisji Edukacji narodowej w Bardzie z Filią
w Przyłęku, w szczególności dzieciom o specyficznych potrzebach edukacyjnych;
- Zwiększenie stopnia i zakresu wykorzystywania w szkole aktywizujących metod nauczania.
|
|